FANDOM

ComputerCraft nedir? Edit

Computercraft minecraft oyununa eklenen bir moddur.Bilindiği gibi,minecraft oyununda olmayan şeyler modlar yardımıyla yapılıp oyuna eklenebiliyor.ComputerCraft'ta böyle bir mod ve minecraftta normalde olmayan bilgisayarları minecraft'a ekler.

ComputerCraftta amacımız nedir? Edit

Amaç oyuna eklenen bilgisayarları basit bir programlama dili olan ve mantığını bu wiki de açıklayacağım lua dili yardımıyla programlamak ve bunun sayesinde minecraftta her gün yapmak zorunda olduğunuz tarlayı ziyaret etmek,maden kazmak,çiftlik hayvanlarıyla ilgilenmek gibi türlü türlü işleri otomatiğe bağlamaktır

-Başka neler yapabilirim? Edit

Aslında sadece bunlarla sınırlı değil yapabileceklerimiz.Programlama dili kullanıyor olması size çok daha yaratıcı şeyler yapma imkanı verir.Çünkü programı tamamen siz yazarsınız diğer modlarda olduğu gibi sadece belli şeyler olmak zorunda değildir.Neler yapabileceğimize değineceğim ancak şimdilik şunu söyleyeyim:Şifreli kapılardan kompleks bulmacalara,tek tuşa basarak ev yaptırmalardan eviniz için kontrol paneline kadar birçok şey yapabilirsiniz.

Çok şey bilmeme gerek var mı? Edit

Aslında lua dili dediğim dil diğer programlama dillerine göre çok çok kolaydır ve minecraftta bu modu kullanmak için dilin tamamını bilmeniz gerekmez.Bu yüzden minecraftta çok çeşitli,yaratıcı şeyleri bu dilden başlangıç seviyesinde bilerek yapabilirsiniz.Eğer ki programlamaya ilgiliyseniz gerçekten çok seveceğiniz ve bağımlılık yapacak bir moddur. :)

Also on FANDOM

Random Wiki